onsdag 11. april 2012

Onsdag!!!

Jada, då va eg halveis i uken før det er helg igjen! Påskeferien har komt og dratt. Og hverdagen er tilbake igjen. Kjente at eg grudde meg litt te å komma tebake til hverdagen. Var så herlig å vær på hytta i Sauda, og komme seg vekk fra de hverdagslige omgivelsene. Selv om eg brukte en del av tiden til å lese fysikk. Skulle gjerne bare dratt på hytta og lest resten av tiden fram til eksamen... Bare ta pause fra det vanlige livet. Men det går jo selfølgelig ikkje når du har jobb, skole, trening og tupperware.
Påskeværet i år var fantastisk. Gikk ikkje på ski i år, siden fysikk er viktigere, men fikk nyte litt av solen på terassen. Kjenner det skal bli herlig med sommerferie! Gleder meg sånn til å bli ferdig med eksamener! Gruer meg virkelig! Tenk om eg stryker! Da har eg sløst bort nok et år! Det vil eg virkelig ikkje! Men føler eg ikkje klare å få inn fysikken! Matematikken går det bedre med. Føler eg forstår det veldig godt. Men den hekkans fysikken!! Kan eg ikkje bare forstå det? Kan det ikkje plis gå opp et lys for meg, å så forstår eg alt? Blæh...

Ellers så har eg søkt ny jobb! Har vært i jobbintervju og venter på den plettfrie vandelen fra politiet. Håper den kommer snart i posten, slik at eg kan levere den! Og kanskje få ny jobb!


Har lyst å reise til kvite strender og blått hav så langt du ser! Sol og varme! Med en forfriskende cocktail i hånden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar