tirsdag 8. desember 2009

Støttejul, rot, og ebay stress.

Tiden mot jul nærmer seg litt etter litt! Er nesten ferdig med juleshoppingen allerede! Så det er ganske herlig! I går var eg, Gudrun og Lisa på frivillighetssentralen. Vi fikk prøve hvordan det er å være natteravn.




Jeg og Gudrun dro på Indisk resturang for å spise middag. Tror aldri eg har rota så mye før som det eg gjor då. Mista litt saus på den kvite duken. Masse ris over alt. Ups, der datt kniven ned å spruta mer saus på duken, litt på bukså mi, og heile gulvet. Servitøren så dette og sa at eg bare måtte ta noe fra det andre bordet hvis eg mistet noe. Den kniven holdt eg og nesten på å mista, men klarte heldigvis å redda den i siste sekund.



Gudrun derimot rota kun et salatblad. Så duken var fortsatt kvit på den siden.


Dagen i dag har gått ganske seint egentlig. Sydde og strøyk litt klær som skal gis bort. Tatt klesvasken. Kjøpt skinjakke. Gått på innsamlingsrunde i nabolaget. Stresset med ebay!
Så nå er planen å slappe av, og kanskje sove litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar