onsdag 16. desember 2009

Gaveutdeling :D

Dagene mot jul komme med stormskritt! I går var vi på Tangen barnehjem med mye klær, sko og leker til barna. Siden barna som bor der har spesielle behov, måtte vi komme mens de var på skolen. Vi fikk mye info om barnehjemmet av hun ene som jobbet der. Hun fortalte hvordan det var å jobbe der og hvordan de hjalp barna. Deres mål var å få barna klar og ut til en bra fosterfamilie. De varog opptatte av at barna skulle ha kontakt med de virkelige foreldrene sine og. Tangen barnehjem har vært drevet på samme sted siden 1948. Barnehjemmet er en gammel gul trevilla med en stor hage og lekeplass. Det virket som de hadde et bra opplegg. Håper barna likte gavene de fikk.

I dag har vi vært ute å gått i kulden og snøen. Vi gikk rundt i byen og delte ut gaver til folk som satt ute og tigget. De virket alle svært glade for å få gaver. Det var veldig gøy å kunne glede dem.

Resten av dagen i dag har eg prøvd å få sovet litt siden eg har vært litt dårlig. Eg slo av lyset og la meg under dyna for å få litt varme. Tonje har besøk i dag. Hun kom inn på rommet og skrudde på lyset og bråket en del. Da de gikk glemte de å skru av lyset igjen. Såegsom begynte smålig å få varmen igjen, måtte ut av den varme dyna og bort til lysbryteren å skru den av igjen. Vet ikkje hvor mange ganger de gikk inn og ut etter det.. Men tilslutt ga eg opp det som hetter søvn. :P
Nå venter er på at Gudrun ska komme tilbake fra Oslo, slik at vi kan se film! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar