fredag 19. februar 2010

Powerwalk, og røykfullt!

Dagen i dag har vært en smule... ...hm... ...interessang?
Da eg sto opp i dag og gikk på badet fungerte ikkje lyset...Regnet med at strømmen hadde gått i hele etasjen igjen, men fant ut at når eg gikk ut i gangen var lyset på der, så da først forsto eg at lyset bare hadde gått på badet! (Men har hatt vaktmesteren på besøk og fått fikset det nå!)
Første timen i dag hadde vi powerwalk i en botonisk hage på Tøyen. Var -5 grader ute, så var en smule kaldt!
Etter lunsj hadde vi Street Art! Var en gøy og kreativ time!! :D
Middagen i dag var ikkje så mye å skryte av... Pølser og potetstappe... Siden eg ikkje spiser pølser ble det glutenfrie brødskiver med syltetøy på! Eg og Anette har kjøkkentjeneste denne uken det er faktisk helt greit! Tar ikkje all verden med tid heller!
Da eg var ferdig med kjøkkentjenesten gikk eg på besøk til Gudrun og Marianne. Så en episode av Frustrerte Fruer :P De er en smule hekta! Marianne gjore seg klar og dro på ByLarm, og meg og Gudrun fant ut at vi ville bestille oss en pizza fra Peppes.
Da pizzaen vår kom og vi satte oss ned for å spise og se How I Met Your Mother, kom Marita og Miriam Løpende og åpna døra til rommet til Gudrun og romte "KOM! FORT DÅKK!! VI TRÆNG HJÆLP!!! KOM, KOM!!!" Da vi gikk ut døra var fellesrommet fullt av hvit røyk! Du klarte nesten ikkje å se noen ting! Mikrobølgovndøra sto åpen og det kom mer røyk ut fra den! Folk sprang frem og tilbake! Fullt kaos var det! Marita og eg sto og vifta vekk røyk fra 2 røykvarslere. Miriam åpnet vinduer. Og Gudrun tok ett tørkle og tok den røkende, svarte bollen ut fra mikrobølgovnen. Mistet bollen på gulvet, tok den opp igjenog kasta den ut vinduet! Da røyken begynte å forsvinne litt trodde vi at vi hadde klart å ikkje utløse brannalarmen, men der tok vi feil! Brannalarmen satte i gang med å ule! Marita begynnte å stresse medat vi måtte si i fra til Ronny (tilsynslæreren denne kvelden) at alt var bra. "KOM! SKYNDT DÅKK!" ropte ho mens ho sprang mot døra. "Jada! Ska bare ta på sko først!" ropte eg tilbake til henne. "KOM! SPRING! SKYNDT DEG! SPRING DA!" Så eg begynte å småløpe me skoene halveis på! "KABOOM!" sa det, så låg eg langflat utover på gulvet. Tipper eg kommer til å få to store nydlige blåmerker på knærna. :P
Vi møtte på Ronny da vi kom ut av bygget, og fikk forklart saken. Han snakket med brannvesenet på telefon og fikk dem til å snu før de kom frem til oss. Da vi kom inn på fløya igjen, kom Tommy ut fra rommet sitt og lurte på hva som skjedde. Alarmen ulte fortsatt, og det tok en stund før den sluttet.
Etter en stumnd gikk eg og Gudrun tilbake til rommet og koste oss med pizza og How I Met Your Mother! Fikk besøk av Marita, Miriam og Emilien litt senere!

Men nuh tar eg kvelden gitt! Skole i morgen, så er det helg! :D God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar