tirsdag 6. mars 2012

Long time, no see!

Då har det vel vært noen år siden sist eg har blogget! Har det så travelt for tiden. Føle eg bare springe fra det ene til det andre. Er kjempe sliten både psykisk og fysisk! Er konstant sliten og trøtt. Og eg sliter virkelig med å konsentrere meg! Noe som virkelig ikkje er bra, siden eg har eksamen om noen få måneder. Håper virkelig eg klare å bestå! Vil ikkje sløse bort enda ett år. Eg går forkurs på ingeniørlinja på UIS. Det er egentlig ganske ok. Synes matten er gøy, men sliter mer med fysikken. Men satser på at eg forstår det innen eksamenen. Synes det nærmer seg litt for raskt! Ukene flyr jo bare avsted. Blir litt smålig stressa av tanken, så eg skyver den langt tilbake i hodet.

Jeg har nettopp begynt som tupperware konsulent. Synes egentlig tupperware er ganske gøy. Men syns det er ganske skummelt å snakke forran en folkemengde! Typisk meg å hoppe inn i noe som gjør meg til et nervevrak. Men har ikkje hatt de mest vellykka førsteforsøkene heller da. Første demoen eg hadde, møtte kun moren til hun som var vertinnen opp. så hadde kun et salg på 499 kr. I dag hadde eg mitt andre forsøk. Da var et min mor som var vertinnen og inviterte noen venniner og kolleger. Dette forsøket var mer vellykket enn det første, men hadde håpet på ett bedre salg. Hadde og planer om en hjemme demo, men ingen svarer om de kan eller ikkje, så ser ut som eg må avlyse hele greia! Kjipe greier...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar