søndag 17. mai 2009

Egentlig burde eg lesa t prøve nå men eg e så smart, eg lage blogg isteden!

Jess jess! I dag e det jo 17. mai og greier! Siste dag som russ. Litt kjipt siden eg ikkje har fått tid t å vær skikkelig russ ennå. Har vært alt for masse å gjør for tiden. Jobb, skole, lekser og prøver! Litt kjipt, men men.. Ikkje så masse å gjør me det nå uansett. :P
Dagen i dag har vært OK den! Sto opp, hadde en smule bakrus. Dro rett t byen for å gå i russetoget. (Rakk ikkje å spisa..) Dele ut russekort heile veien opp t den gamle vikingstadioen. Både t dei så ville ha, og di så ikkje ville ha! Alle sko få!
I russetoget va det mange bråkete russ, som forventet, og godt liv! Må sei eg syns d e tull at unger hive vann og diverse andre ting på russen når di går i tog! D e jo ikkje snilt! Me hive jo ikkje ting på folkå så går i barnetoget eller folketoget! Så koffr hiva på oss? Me syns ikkje d e så kjekkt å bli dassa når me går der å lage liv! (di fleste va nok i bakrus) då e d stress å bli våt! syns ikkje d va sp kjekt å få ein vannballong rett i fjeset! fikk litt vann på mobilen og, men min blei jo heldigvis ikkje ødelagt slik som Sandra sin! Folk må jo tenka litt før di hive masse vann! Folk har som regel mobil, kamera og diverse andre ting på seg som ikkje tåle vann! D e kjipt å få ting ødelagt på den måten! Unødvendigt!
Fikk mat etter russetoget! Spiste på Big Horn Steak House! Så hadde ein god frokost/middag! ;)
Nå sitte eg her... Burde øve t prøven eg ska ha i mårå.. men e ikkje heilt i form ennå... vil sova egentlig :P hehe. Men sånn e d når eg e så smarte å tok vinknuten på 15 min i går. Sjellte ut ein Statue i 5 min og i går. Jess jess! Ivar mobbde meg veldig i går kveld, og i dag tidligt! Han syns hvis at d va morsomt at eg va ein smule berusa i går... Jaja..:P Nå bør eg vel bare ta meg sammen å øva på den Historieprøven! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar