fredag 29. mai 2009

Sånn går dagene....

Vakkert vær i dag! :D Våkna hos gutten min i dag tidligt, måtte dra fra an... Siden eg måtte hjem ein tur. Møtte Katrine i klassen på bussturen, va koseligt.
Har vært ein gangske rolig dag i dag egentlig. Tante Elise og di to sønnene hennes og hunden Fant kom på besøk. Va koseligt å se di igjen. Di skulle være med mor og søsknene mine på hyttå i Sauda. Så når di dro, ble det nesten helt stille i huset, bortsett fra Småtti som gitt ut og inn av huset. Han og Ottar reiste med båten inn til Sauda i halv ni tiden. Så nå har eg huset for meg sjøl heilt til mandag. Ok, nesten for meg sjøl.. Ivar komme i morgen å blir her resten av helgen. :D
Nå har eg vært flink å rydda litt i huset. Å når eg e ferdig med denne bloggen skal eg brette sammen noen klær. Så tror eg at eg skal legge meg, slik at det blir raskere en ny dag. Glede meg til i morgen!

I går kom eg opp i eksamen i fagen Visuell kultur og samfunn! jaja.. skal nok gå greit det. Var og på naprapat time i går. Så er øm i rygg, mage og nakke i dag. Etter det var eg i Bethel kirka. Der me skulle synge. Va med på øvingen og forberedelsene til konserten, hørte på at Randi sang "Ave Maria" og noen sanger til.. Deretter stakk vi ned til byen for å hilse på Lillian og gi henne en brus. Så satte me oss i bilen igjen, å Randi kjørte av sted. Randi daua ikkje bilen ein eineste gang når eg satt på i går! Men hun hadde hvis gjort det en del ganger tidligere på dagen. En gang på tvers over veien, midt i rush trafikken! Hehehe. Me kjørte å plukka opp en kompis av Svein. Så kjørte me bort til Ivar og Påli, siden det var vors hos Påli. Eg skulle være med di på Hayseed Dixie konsert på folken. Randi kjørte oss til byen etter noen timer.
Konserten va gøy den. Følte ett lite drikkepress fra di alle tre! Ivar, Påli og Ove! Hver gang Ivar lurte på om eg ville ha øl, trykkte han glasse sitt opp til munnen min og begynnte å helle mens han sporte. Så då va det kun for meg å drikke å svelge. Utover kvelden sto eg midt i mellom Ove og Påli. Begge med hver sin øl.... Først ga Påli meg glasse sitt å komanderte meg til å drikke. Så når eg ga glasse tilbake ga Ove glasse sitt til meg.. sånn byttet di på t glassene va nesten tomme.. Når eg ikkje ville ta imot glasset styrte Påli hånden min... Etter konserten gikk meg og Ivar hjem til han for å sova.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar