tirsdag 26. mai 2009

En vanlig dag

Begynnte seint på skolen i dag! Hadde kun fremføring å så hjem. Av alle opgavene og filosofene så va å velga mellom, så hadde meg å Randi klart å velga akkurat den samme filosofen. Nemlig Zhuangzi! En kinesisk filosof som levde ca 300 år før kristus! Fremføringen gikk greit;)
Etter fremføringen hadde eg tenkt meg hjem, men Randi lurte meg med til byen. Hun klarte å holde meg en time lengre i byen enn eg hadde planlagt. Dermed hadde eg litt dårligere tid enn eg hadde tenkt til. Eg dro rett hjem å fant meg noe mat. Spiste mat mens jeg så Simpsons. Så dro eg på jobb. Tok over etter Elise, det var siste dagen hennes på jobb i dag.

Det var utrolig lite å gjør på jobben i dag. Fikk besøk helt i begynnelsen av Lillian og en som het Daniel, tror eg. Da de dro var det tilbake til vaskingen. Var ikkje så ekstremt mange kunder i dag. Å siden jeg hadde vasket alt det vanlige 4-5 ganger, begynnte jeg å vaske alt fra fryseboks til kjøleskap, til skapdører og eg vett ikkje ka. Syns eg har vært flink i dag! :)

Men nå bør eg legge meg! Ska ha nynorsk eksamen i morgen! Så det blir koseligt ja... hehe. God natt alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar