søndag 31. mai 2009

Something something...

I dag er det søndag! Ikkje lenge igjen til eksamen nå... Vært sol heile helgen! Herligt! Ivar kom til meg i går tidligt å er her fortatt! Kunne ikkje hatt en bedre helg! Mens han lå oppe å sov i går, rydda eg i huset og forberedte meg til eksamen. Når Ivar sto opp gikk me oss ein tur, var koseligt. Lillian kom og på besøk i går, me lagte oss taco så me spiste. Seinere såg me ein film, "Firewall", og spiste chips og dip.

I dag har vært ein rolig og avslappende dag. Sto opp litt seint, spiste ein god frokost med nystekt brød. Etter frokosten gikk vi ut i solen og solte oss litt. Senere fant vi ut at vi ville ta oss ein liten tur til byen. Da vi ventet på bussen, så vi på fuglene som slåss om pølsebrød. Etter at ett pølsebrød var spist opp kom det ett nytt pølsebrød flygenes over en hekk.
Da vi kom til byen gikk vi innom platekompaniet og kikket litt. Gikk og inn på 7 eleven og kjøpte oss chips og is.
Nå sitter Ivar å ser tv, mens han spiser chips å dip på en søt måte!
Venter på at pizzan skal bli ferdig stekt slik at vi kan sette oss ned å se film.


3 kommentarer:

  1. kossen spiser en chips å dip på en søt måte? :p hihi

    SvarSlett
  2. Vettche koss eg ska forklara det :P han bare gjør det ^^

    SvarSlett
  3. hmm....tror eg må få an t å læra mg d altså:p haha^^

    SvarSlett