torsdag 21. mai 2009

Xmen maraton! :D


Wiii! :D Idag skal altså Meg å Sandra ha det xmen maratonet me har snakkt så lenge om^^ Me ska ha tacobaguett, chips&dip, snop og brus! :D Fantastisk! Ska bli bra det ja!
Like ikkje heilt det eg ser når eg ser ut vinduet mitt nå... Regn, regn og atter regn! Teit!-.- Kor blir det av solen? Hadde vært fint med litt sol igjen nå syns eg! Men når eg tenkte den tanken nå begynte det bare å regne ennå mer! :S Så blir tydligvis ikkje sol ennå nei... :P

Må bare sei at lekser e ikkje gøy.. Har ein nynorsk stil som ska inn, ein religion og etikk fremføring, og to eksamener neste uke som eg må forberede meg t! Mandag e det bokmålseksamen, å på onsdag e det nynorskeksamen! Jess! Så det blir gøy ja!
Men eg får vell begynna på leksene nå da... :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar