lørdag 23. mai 2009

En egentlig ganske herlig dag

Jess! Sol i dag! :D Endelig!

Har egentlig vært ein rolig og herlig dag. Ivar sov her i natt og. Så når han og sto opp gikk me ned å spiste middag me familyen min. Ittepå satt me på verandaen å nøyt sola. Når Ivar fant ut at han måtte hjem, gikk me først ein tur å disste litt:P Siden det va 20 min til bussen hans sko komme. Men den kom aldri så han måtte ta ein aen buss.... Typisk busser... -.-

I går va meg og Ivar på kino å såg Star Trek. Ein heilt greie film, men den blei 10 ganger bedre med Ivar på siden av meg! ^^

Xmen maratonet t meg å Sandra va kjempe kos! Møttes i byen å kjøpte inn litt ting og tang først før me gikk hjem t hu å lagde tacobaguett. Så satte me på film å spiste god mat. André og Ivar kom og! Det e ikkje så lett å stoppa å spisa når det står chips å dip på bordet, så meg å Sandra va ein smule kvalme på slutten av kvelden ja :P



Hanne fant ett bilde av oss fra Hove i fjor så va lagt ut på hove sin hjemmeside! :P

http://www.hovefestival.no/Default.aspx?articleID=1709


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar