søndag 24. mai 2009

Søndag

I dag har eg vært veldig flink å gjort nynorskstilen ferdig, så nå e den levert! eg har og forberedt meg på eksamen som e i morgen! Ikkje akkurat noe eg glede meg til, men det går greit. Tror nå at eg ska klare å bestå. Hadde vært kjipt å strøke på bokmåls eksamenen.
Har ei kjekk uke forran meg ja. I morgen etter eksamenen må eg rett hjem å øve meg til religion og etikk fremføringen eg skal ha på tirsdag. Å etter fremføringen på tirsdag er det rett på jobb. Egentlig skulle eg vært på generaøprøve for sang, men eg e på jobb då så eg kan ikkje. Onsdag er det nynorsk eksamen. Å sang etterpå. Forhåpentligvis får eg tid til å vær med Ivar og. Torsdagen er det naprapat time og konsert med sang. Å fredagen er det kjøretime, å da skal eg hvisnok kjøre i Sandnes.
I dag har eg og vært på besøk hos Ivar å spist god mat! Taco! :D Å så har me sett ein del Scrubs episoder og. Så det har rett å slett vært herlig. E alltid kjekt å vær med den gutten! Blir trist å flytta fra han til høsten ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar