mandag 1. juni 2009

1. juni!

Jaudå.. Dagen i dag har vært greie den. Hatt vondt i ryggen så å sei i heile dag.. Men men.. Det går greit. Vært sol i dag og! Håpe været holder seg sånn frem over. I begynnelsen av dagen passte Ivar godt på meg (på grunn av ryggsmertene) han er bare så utrolig fantastisk. Er så glad for at eg har han.
Gruer meg litt til i morgen.. Ikkje akkurat ein kjekk dag nei. glede meg til helg igjen! Eller mest av alt til SOMMERFERIE! :D Tenk så herlig å vær ferdig med videregående! Å neste år skal det kun være ett kjekt år! Studere musikk og Studio!! Glede meg! Det er kun 1 ting som er dumt med skolen. Den er langt vekke fra Ivar. Så får ikkje se han så ofte som eg vil. Men alt vil nok ordna seg til slutt! Inkludert ryggen min! ;) Det er hvertfall det eg håpe på! ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar