søndag 7. juni 2009

Oppsumering av helgen! =)

Nå er eg så og si FERDIG med vidregående!!!! Hadde siste eksamen på fredag. Skal kun på skolen 3 ganger til. Det er på tirsdag, da skal vi levere inn bøker og rydde i skapet. Og onsdagen uken etter på, da skal eg spise middag med klassen. Og den siste dagen blir på torsdagen, da er det avsluttning! HERLIG!!

Det har ikkje skjedd så alt for mye denne helgen. Fredagen hadde eg som sagt eksamen, som gikk helt greit. Senere på dagen fikk eg besøk av Ivar. Me lagte taco, og spillte sims 3.

Dagen etterpå måtte me stå opp tidligt siden eg måtte på jobb. Jobbde sammen med Margrethe og Lea. Var egentlig ganske kos på jobb denne dagen, selv om tiden gikk enormt treigt! Var egentlig litt lite folk, men det var egentlig like så greit. Hadde noen små rush perioder med en del folk. Så me fikk solgt en god del. Ivar kom innom jobben min og g kjøpte kaffe. Han hadde kjøpt et smykke til meg! Et halvt hjerte, han har den andre halvdelen. Han er så søt. Rett å slett BEST!
Eg og Lea stengte fint, var litt redd for at me ikkje skulle få plass til all isen i fryseren, men vi klarte å få akkurat nok plass ved å flytte på diverse ting.

Etter jobben dro eg ned til Gamestop hvor Lillian var på jobb. Hjelpte henne med å alfabetisere filmene i butikken. Når hun skulle stenge måtte hun gi opp det å støvsuge. Støvsugeren ville rett å slett ikkje fungere. Hun å sjefen hennes fant ut at støvsuging ikkje var hennes rette element. Da hun tok oppgjøret måtte hun telle over flere ganger fordi det var noe som ikkje stemte. Men til slutt kom vi oss ut døren. Vi dro til Bøker & Børst hvor vi skulle møte Carina. Vi bestillte oss hversin drikke og satte oss ned å spillte Trivial Pursuit. Vi spillte i flere timer, det kom en mann som het Snorre som ble med oss å spille.
Carina og Lillian ble tilslutt veldig brisne på øl. Og vi fant ut at det var på tide å bevege seg videre. Carina og Lillian vurderte å dra på en fest på Sola, men først ville de ha seg mat på potetbakeren. En potet nr. 2. Mens de satt å spiste fant eg ut at eg burde gå mot bussen min, siden det var 10 min til siste buss før nattbuss gikk.
Da eg hadde ventet på bussen en stund, kom Lillian og Carina hoppendes på meg. De hadde bestemt seg for å dra hjem til Lillian i stede for å dra helt til Sola.


I dag har vært en ganske så rolig dag. Har spillt Sims 3, sett film på tv med mor, og fikk besøk av bestemor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar