lørdag 13. juni 2009

Rolig og Stressende Lørdag.. :)

I dag begynnte eg på jobb klokken 11.00. Dagen startet ganske rolig, lite folk, så eg ryddet og vasket. Ut over dagen kom det bare mer og mer mennesker som ville ha is eller noe annet som vi solgte. DEt var veldig stress i noen perioder, og vi slet med å ha nok kjeks til isen. Vi stekte kjeks i ett kjør, men likevel var det aldri nok. Utrolig nok gikk stengingen nok så bra med tanken på alle folkene som ville kjøpe ting, slik at vi ikke fikk god nok tid til å rydde å vaske.

Da eg kom hjem, dro eg, far, Odd og hunden min Lexi ut på båt tur! Var kjempe koselig. Såg niser og hele pakken. Har funnet ut at eg egentlig har lyst på båtførerbeviset! Pappa var helt inn for ideen. Så han skal lære meg opp slik at eg består båtfører eksamenen!

Etter båtturen dro vi hjemå spiste god mat! Gleder meg til i morgen! Håper eg får vært me Ivar igen da! :D God natt! ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar