fredag 12. juni 2009

Oppsumering av uken! =)

Denne uken har vært hærlig! :D
Mandagen begynte med kjøretime klokken kvart på 8. Kjørte rundt i Sandnes og sånt. Etter kjøretimen dro eg til byen. Møtte på Merethe og fulgte henne til bussen. Der etter gikk eg til bussen min. Traff på Maria ved buss stoppet, så eg sattog snakket med henne på bussen. Senere fikk eg besøk av Ivar.
Tirsdagen tok eg og Ivar bussen inn til byen. Eg skulle på skolen, og Ivar skulle til byen. På skolen ryddet vi i hyller og skuffer, og leverte inn alle bøkene våre. Etter skolen dro eg til byen og møtte Ivar. Vi tok bussen ut til Forus hvor moren hans bor og besøkte henne. Så nå har eg hilst skikkelig på henne og. Hun virket kjempe koselig. Etter en stund dro vi på pizza jakt for å få oss noe å spise. På det tredje forsøket fant vi en plass som var åpen. Vi dro hjem til Ivar å spiste. Etter at alle var mette fant moren til Ivar ut at hun måtte hjem, så da var det kun meg og Ivar igjen. Vi så litt på Scrubs og Black book, og senere på kvelden dro vi ned på butikken og kjøpte oss noe mat. Vi lagte oss taco. Resten av kvelden besto av tv og sofakos.
Onsdagen sto eg og Ivar opp i 1-2 tiden. Vi tok oss en tur ned til bakeriet og kjøpte oss frokost. Etter det dro eg inn mot byen og så til bjergsted. Hadde den siste sangtimen min. Fikk klem og hele pakken av sanglæreren min som ønsket meg lykke til videre i livet. Så dro eg hjem, og fikk besøk av Merethe. Hun ville hente paraplyen og jakken sin som var her. Hun var her ett par timer. Var koseligt. Da hun dro, glemte hun jakken. Eg dro til Ivar igjen. Vi tok oss en tur til bistroen og spiste supernachos. Resten av kvelden lå vi på sofaen og så på tv.
Torsdags morgen prøvde eg å få Ivar ut av sengen litt tidligt, siden han hadde ett jobb intervju han skulle på. Da vi endelig kom oss av sted og sto på buss stoppet tok det en liten stund før det kom en buss. Da eg kom til byen gikk eg innom jobben for å få den nye vaktlista. Så gikk eg bare rundt å valste i byen. Møtte på Carina ved domkirken, så eg sto å snakket litt med henne. Hun hadde hatt eksamen og ventet på å få karakteren. Etter på møtte jeg på Hina, Sol og ei til. De satt på sofaene på overgangen på Arkaden. Så eg satt med dem å snakket. Hanne og Erik som gikk forbi, stoppet opp litt for å snakket litt med oss. Etter på gikk vi ut og satte oss med domkirken for å nyte solen. Randi kom etter en stund. Og etter enda en stund kom Lillian. Hun var nettopp ferdig med norskeksamen. Så kom Carina, og Lillian og Carina gikk for å kjøpe is. Eg og Randi satt noen minutter til, men så fant vi ut at vi var veldig sultne å sa hade til de andre. Vi gikk ikkje langt før vi møtte på Lillian og Carina igjen. Vi gikk inn på Kult kafeen alle sammen og kjøpte oss pomfri. Merethe kom og. Vi planlagte en liten grillfest på kvelden. Merethe måtte dra igjen siden hun skulle på klasseavsluttning. Vi andre gikk å satte oss i torgtrappen. Etter en stund gikk vi på potetbakeren, slik at Randi og Carina fikk kjøpt seg mat. Vi valste litt mer i byen, å så gikk vi hjem. Eg dro på butikken med mor å kjøpte diverse ting. Etter på spillte eg sims til Randi og Ivar kom. Da dro vi hjem til merethe og grillte hamburgere og pølser. Lillian hadde med seg jordbær og champagne som hun delte. Vi koste oss til langt på kveld.
I dag har eg gjort fint lite egentlig. Lå og sløvte i sengen lenge, så spilte eg litt sims mens Ivar fortsatt halvsov bak meg. Senere gikk vi ned å spiste frokost. Etter frokosten gikk vi opp igjen, og sovnet begge to. Våknet vel i 6 tiden, og Ivar fant ut at det var på tide han dro hjem. Håper på at eg ser han igjen i morgen eller på søndag! :D Så nå er han på jobb. Er kanskje på tide at eg legger meg nå, siden eg skal på jobb i morgen tidligt. God natt! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar