onsdag 3. juni 2009

Ny Eksamen!

Jadda! Fått vite hva eg kom opp i i siste eksamen! Så etter denne uka er ferdig så er eg ferdig med alle eksamenene eg skal ha!!! :D

Satt på med mor til skolen i dag. Hadde en sykklist forran oss som tydligvis trodde han var bil! Stoppte på rødt lys, enda det var grønt lys i gangfeltet, og der syklet en annen syklist. Men neida. Han stod å venten på at det skulle bli grønt lys igjen slik at han kunne sykkle videre. Han trødde og trødde, skulle tro han sykklet i 1 gir! Og når det var en stor busslomme på siden av han, kunne han ikkje sykkle inn litt til sides slik at me kunne kjøre forbi! Neida, han sykklet midt i veien! Så han gjorde at eg kom 5-10 min forseint til skolen...

I kjemitimen i dag hadde me forsøk. Men så fikk me sms fra Wendy som fortalte at me hadde komt opp i Visuelle kunstfag. Så då måtte me pakka sammen å stikke ned på den andre bergelanden. Der fikk me oppgaven og informasjon. Derretter gikk eg hjem.


Senere gikk eg på sang. Etter det traff eg Sandra i byen. Me gikk på mikado å spiste kversin stekt ris! :D Det var godt. Var veldig sultne begge to. Bildet nedenfor vise resturangen, men den stekte risen var ikkje den me spiste.










Etter at vi hadde spist oss stapp mette, gikk vi for å ta bussen til lura for å se på leilighet til Sandra. Men for å sei det sånn, så falt ikkje akkurat den leiligheten heilt i smak nei. Hvis det egentlig kan kallast leilighet. Du ville egentlig rett å slett bare bodd i kjelleren til en litt eldre dame. Da vi dro der i fra gikk me til Ivar å såg film. Var utrolig kjekkt å se ham igjen! Gleder meg til å vær med ham på fredagen! :D Men nå tror eg at eg må legge meg slik at eg er opplagt i morgen til å gjør forberedelse til eksamenen på fredag! Natti! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar