tirsdag 2. juni 2009

Eksamen!

I dag har eg hatt min 3 eksamen! Kun 1 igjen nå!!! Glede meg til å bli ferdig med alle eksamnene nå! Skal bli herligt ja! Hadde eksamen i Visuell kultur og samfunn i dag. Så neste uke blir det nok muntlig eksamen ja.


I dag har eg vært med Sandra. Me var en tur å spiste pizza på Dolly i byen. Me hadde en pizza nr 19, Los Bandidos!

Å etterpå gikk me hjem til henne på Randaberg. Var koseligt å vær med henne igjen. Skal vær med henne å se på leilighet i morgen, og senere skal me til Ivar å se film! Det skal bli gøy!

Har sett en jentefilm for ca en halvtime siden! "Love Wrecked". Handlet om en jente som heter Jenny. Hun har vært forelsket i rockestjernen Jason så lenge hun kan huske. Hun blir vilt begeistret når hun får vite at henne favoritt rockestjerne er gjest på det tropisk feriested hvor hun jobber for sommeren. Når de blir kastet over bord under et cruise, blir de strandet på en strand. De tror først den er øde, men etter hvert finner Jenny ut at hotellet er kun 1 mile away! Men hun velger å ikke fortelle det til Jason.

Filmen har masse drama og handler rett og slett om tenåringskjærlighet! Urolig orginal film? Egentlig ikkje... men men... grei nok... :P

Nå har eg nettopp snakkt i telefonen med Ivar! Må sei at eg savne han veldig... Glede meg til å se han igjen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar